wtorek, 5 sierpnia 2014

Piórka

Jakiś czas temu kupowałam materiały i generalnie miałam ochotę na kwiaty i groszki, aż zobaczyłam piórka, którym nie mogłam się oprzeć. Taaaakie są śliczne...


Standardowo dokupiłam też pompony, ale piórka są tak piękne i delikatne same w sobie, że pompony tylko psułyby ten obraz.
Aż nie wierzę, że nastąpił taki moment, gdy to powiedziałam :D


Tył obszyłam brązową jednolitą bawełnianą tkaniną - nie przepadam za poduszkami identycznymi z obu stron ;)


Moja pierwsza wypchana poducha! <radość> Ja wiem, że to nic, ale dumna jestem z siebie ;) I z poduchy!

3 komentarze:

  1. Piękny materiał, taka elegancja-francja;))) Jednak różowa poduszka z ludziskami jest najlepszejsza! Ja ciągle czekam aż rozwiniesz działalność i uszyjesz coś dla mnie i Adriana???

    - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
    Mała dawka wyobraźni: http://nadziewiatympietrze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ostatnio zakochałam się w biżuterii z piórkami. Najlepsze w tym wszystkim jest to, że nie sama zaczęłam robić biżuterię z dodatkiem piórek i nie sądziłam, że aż tak mi się to spodoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam motyw piór. ostatnio zakupiłam kolczyki z piórkami i postanowiłam zrobić wianek z ptasich piór. Wyszedł niesamowicie! A ile zabawy przy tym :)

    OdpowiedzUsuń