sobota, 27 września 2014

Sowy

Sówki, które robiłam kilka miesięcy temu dzielnie służą swojej właścicielce :) Miło widzieć, jak Mała odpoczywa w ich towarzystwie :) Teraz przyszła kolej na sówki w błękicie, z troszkę innymi pomponami, ale efekt właściwie ten sam. Chociaż poprzednie znacznie lepiej się wszywało :p



Tak mi się wkręciło wszywanie zamków, że teraz większość poduszek będzie je miała :D Z tyłu materiał w błękitno-białe paseczki.


Mogłabym sowy wszędzie wszywać, uwielbiam te ich wielkie oczyska i kolory. Chyba mam jakąś manię, bo ostatnio nawet mi się śniły :D 


Mam nadzieję, że znów spełnią swoje zadanie i będą czarować :) Do zobaczenia!

4 komentarze:

  1. sowy są przepiękne :) chyba nie ma ludzi, co by ich nie lubiły :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bo sowy nie dość, że piękne, że mądre, to jeszcze tak wesoło potrafią wyglądać :D

      Usuń
  2. sweet :) Tubisiu - jestes wielka!! cudne sowy!! :)

    OdpowiedzUsuń